Skolan

Idag började vi 8.30 istället för 8.10 för att vi skulle ha en mattediagnos. Det gick rätt bra tror jag. Det var faktiskt inte så svårt. Det var en mattediagnos som många åttor i Sverige skulle göra för att man skulle göra någon statistik över hur bra åttorna är på matte i Sverige.
På spanskan lurade vi några stycken. Det började så här... Först var det bara jag och tre andra där. Alla andra var försenade. Sen kom några stycken. Vi fick papper som vi skulle träna på tills provet och papprena såg precis ut som proven brukar se ut. Då när några andra kom så frågade en kille ( Danne, han var redan där) om de hade pluggat ordentligt. Sen sa vi att vi skulle ha provet idag. De såg helt chockade ut. Sen gjorde vi det på några andra också som kom. Det var verkligen kul att se deras miner. Så vi fick ett litet skrattanfall på spanskan. Stackars de som gick på det!

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0