Sammanfattad dag 3

Jag ska sammanfatta den här dagen.

4h-
Idag på 4h så byggde vi ett jättehögt gupp där vi åker pulka. Jag hoppade där och det var superkul! På förmiddagen idag skötte min grupp djuren. På eftermiddagen red min grupp och så skötte de om stallet. De gjorde iordning mat och sånt. Sen när vi var klara med det så åkte vi pulka.
En jättetråkig sak var att idag var det mammas sista dag på 4h!!!

Innebandyträning-
Innan vi åkte till träningen (med f93/92) så åkte jag och mamma till Team sportia där vi hämtar saker som folk beställer via FBIshopen. Vi skulle hämta ut två saker och så skulle jag testa X3M kläder (målvaktskläder), men det fanns inte min storlek så jag får testa någon annan gång. Sen åkte jag till träningen. Jag är fortfarande lite halvsjuk så det kändes som jag var lite seg idag, men i stort sett så gick allting bra! Egentligen ska jag träna med damerna som tränar efter också, men eftersom jag är sjuk idag så gjorde jag inte det. Jag orkade helt enkelt inte...

Idag bakade Sara vaniljbullar. Jag hjälpte till. De blev jättegoda!
Vaniljbulle

Kommentarer
Postat av: Olivia (beautifuly)

Ser gott ut!

2009-02-26 @ 12:24:24
URL: http://beautifuly.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0