Sammafattad dag 2

Jag ska sammanfatta den här dagen också för jag orkar inte skriva så mycket.

4h-
Idag i min grupp på 4h tolkade vi på förmiddagen. Det betyder (för er som inte vet) att man åker pulka efter en häst. Det gick bra, men jag kunde inte leda en häst för när jag gjorde det och de skulle trava i snön så blev jag JÄTTEtrött och mådde mycket sämre än innan (vi var bara framför huset på Hågelby, det stora där det är resaturang). Då gick jag coh vilade. 
Efter lunch bakade vi. Vi bakade ite olika saker. Vi bakade bl.a. chokladmuffins. De blev BRÄNDA!! Marie-Louise glömde bort dem. De var hon som hjälpte de barn som ville baka muffins så det var hon som hade hand om muffinsarna. När hon kom på att det var muffins i ugnen så kom det jättemycket rök när hon öppnade. Muffinsarna var kolsvarta.
Idag har jag åkt pulka också. Det var kul =D
+ att det var FETTISDAGEN (Semledagen) idag!!! Vi fick äta semlor till mellis (semlor som vi bakade idag).

Pussel-Hemma har mamma, jag och Sara fortsatt lägga på pusslet. Vi börjar närma oss nu^^ 

Kommentarer
Postat av: Olivia (beautifuly)

Kul!

2009-02-25 @ 19:43:05
URL: http://beautifuly.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0