Romme

Vi hade superduperkul i Romme!
Det började med att Frida hämtade mig hemma hos mig 7 minuter i 6. Man var som en zombie då. När vi kom till skolan och skulle gå på bussen så fanns det inga platser till oss. Det gick ett tag, men sen fick vi ihop det så att vi fick sitta tillsammans. På bussresan turades vi om att sitta bredvid en killes pappa. Eftersom vi var tre var det ju en som var tvungen att sitta själv, men den personen satt bakom de som satt två. Vi hade jättetråkigt på vägen dit, men jag läste lite ibland. Sen var det en kille som var åksjuk så han spydde ganska mycket. Stackars honom för att alla sa bara v"usch vad äckligt!". När vi kom fram så skulle jag hyra skidor och pjäxor. Det tog ett tag, kändes det som. Sen när jag hade fått det så hade Frida och Emma åkt två gånger. Vi åkte en gång, men sen var klockan 11.00 så vi gick och åt mat. Alla skulle ha hamburgare. Vi blev väldigt mätta. Sen åkte vi väldigt länge. Tiden gick jättelångsamt, vilket som var väldigt bra för då får man ha roligt mycket längre. Klockan halv fyra gjorde vi iordning oss, bytte om och sånt. Sen lämnade jag in skidorna och pjäxorna. Sen gick jag till bussen (Frida och Emma var redan där). När vi satte oss i bussen så tog det typ en halvtimme innan vi åkte. På vägen hem kollade vi på två filmer. Filmerna hette "Underdog" och "Tur & Retur". I början på resan så läste jag lite också. Sen blev det mörkt. På vägen hem stannade vi ett tag på en mack för att chauffören skulle pissa och sen skulle vi tanka. Vi kom hem ca 19.30. Då hämtade Emmas pappa och mamma oss. Sen kom jag hem.

Just nu har jag jätteont i benen^^

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det låter mysigt! Jag har också sett Tur och retur!! Den är ju jättebra, visste du at de spelade in filmen i ett hus ganska nära där pappa bor? Häftigt va?!

2009-02-09 @ 20:36:38
URL: http://beautifuly.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0