Match

Efter att jag hade dömt matcher så hade jag en egen innebandymatch. Det var mot Sköndal. Vi spelade bra. Fast vi förlorade med 1-0. Jag stod i mål. Det var ett otursmål. De passade över och sköt. De är omöjliga att ta. Efter matchen åkte jag och pappa och kollade på Saras match. Jag åkte med mest för att kolla på Jenna. Det var hennes första match. Hon spelade grymt bra. Sara spelade också bra. Det såg verkligen inte ut som om det var Jennas första match. Det var nära att hon gjorde mål ibland. Hon hade lägen men passade. Det är också bra. Hon gjorde många bra passar. De mötte Högdalen. Tullinge vann med 6-1. Det var typ två som gjorde mål som inte har gjort det förut. Det var jättebra.

Kommentarer
Postat av: Jenna

sv: hahh tack.. vill du att jag ska göra nån till dig?



Tack, det gick verkligen skit bra!

2009-02-07 @ 20:37:35
URL: http://jennaw.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0