Larmet

Jag kom på en sak om idrotten i skolan. När vi skulle in till omklädningsrummen så var det låst. Ingen var innan oss. Då tröck Sammy upp en dörr till killarnas omklädningsrum. Det var då det hände, larmet gick. Ingen lärare kom eller så. Vi gick in för att säga till, så vi knackade på lärarrummet. Det var en lärare (tjej) som öppnade. Hon sa bara "Vad ska jag göra??" Vi blev jätteirriterade på henne. Utanför såg vi en polisbil åka, men den åkte förvi som tur var. Det var några andra som sa till vaktmästaren också. Han brydde sig inte heller. Sen tystnade larmet. När vår idrottslärare kom så kom vaktmästaren också och han sa att larmet inte gått, men alla vi sa bara "jo, det har det visst".

Kommentarer
Postat av: Jenna

vilka jobbiga lärare!

2009-02-05 @ 16:34:19
URL: http://jennaw.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0