Landet

Jag skrev inget igår för att jag, mamma och Sara har varit på landet. Det var superkul där. Vi har fikat hos mormor. Det var gott! Vi åt t.ex. paj, semla...
Sen har vi åkt mycket pulka. Mormor har en backe hos sig som vi har gjort en bana i. Det är jättekul att åka där. Vi gjorde ett gupp i mitten också som det gör ont att landa efter ibland^^
Vi byggde banan igår så den hade blivit is idag. Vi åkte tefat. Vi byggde allar också och idag var de som sagt nästan som is eftersom det har fryst på under natten. Igår var det ju slask ute och idag har det snöat lite. Jippi!!

Kommentarer
Postat av: jenna

låter trevligt! =P

2009-02-27 @ 17:24:07
URL: http://jennaw.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0