konfirmation och innebandyträning

Idag på konfirmationen skulle vi besöka pensionärer. Jag, Amilia och Joakim (ledare) fick besöka en som heter Jan och hans fru. De var mormor och morfar till några som går på scouterna (i en ung, nystartad patrull). Båda de har varit pastor i olika missionärskyrkor. Först fikade vi. Vi fick te, chokladsockerkaka, pepparkaka (några som hade blivit över från julen) och en kaka (nästan bulle) som var godast att äta färsk. Sen ställde vi frågor till dem. Vi hade förberett frågor redan innan. Det gick bra och när vi var klara så hämtade pappa mig där för jag skulle på en innebandyträning (p94).
Jag tog det lugnt på träningen och precis innan tog jag en huvudvärkstablett. Men jag mådde fortfarande illa. Det gick rätt så bra på träningen, men på slutet blev alla trötta. Jag älskar att träna med dem! Det är så himla kul^^

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0