Igår + en sak idag

Igår kunde jag inte skriva bara för att det blev försent och idag ska jag på en "cup" som är i Skogsängshallen med killarna.
Igår hämtade vi Jossan och Johanna på 4h. De hade varit ledare för daglägret. Sen gjorde vi lite roliga sakersom t.ex. att spela Eyetoy. Sen åt vi köttfärssås och spaghetti. Efter det åkte vi till killarnas träning. Det gick dåligt för mig idag, det känns som om jag inte har stått i mål på evigheter eftersom jag har varit sjuk. Fast jag stod en gång i onsdags. Det gick jättebra för Jossan på träningen.

Idag
Idag ska jag berätta en sorglig sak... Min guldfisk som heter Moon dog!!!  :'(

Nu ska jag hoppas att hon får det bra där hon är nu och här ska hon få många hjärtan
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

R.I.P Moon

Kommentarer
Postat av: Saraa.

;< R.I.P Moon.

2009-02-28 @ 12:12:18
URL: http://mrsmoony.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0