Hela min dag!

Match

På morgonen förlde jag med Sara på en match. Ida var med också (en 12-årig, snart 13-årig, tjej som mamma jobbar med). Det var i en hall som ligger i ett centrum. Hallonbergshallen heter den.De spelade mot Duvbo. Sara stod i mål. De vann med 7-1.
Ida och en stegrande häst i Hallonbergens centrum.

Efteråt åt vi på McDonalds. Jag åt chicken bits. Sen åkte vi till Hööks. Där köpte Ida två borstar, en pannborste och en rotborste. Jag köpte ett par nya, snygga shortshaps. Det var reflexer på dem. Sen åkte vi till 4h. Vi tog in Hamlet och Petita för vi skulle rida, men jag hann inte rida för jag skulle på flickor 01´s träning. Ida och Sara skulle rida barbacka.

Hamlet <3

Ida och Hamlet.

Ida och Hamlet.


Flickornas (01:orna) träning

Jag hann inte riktigt dit i tid. Jossan och Johanna kunde inte vara där idag, men Elin hjälpte till. Det gick rätt bra på träningen. Alla kämpade på bra!

Hemma

Här hemma har vi bakat mockarutor som vi ska ha till handbollen imorgon (vi har cafeteria). Sen var det en cool sak. I torsdags kollade vi ju på "Vinterviken" i skolan. Innan dess hade jag aldrig hört talas om den. Det måste vara en på miljonen, men idag visades den på tv. Jag tycker inte att den är så värst bra...
Är det någon annan som såg lite på den?? Den gick på tv 400.

Melodifestivalen

Idag var det melodifestivalen. Vilka gillade ni?? Jag tyckte att det inte fanns så många bra låtar, men jag gillade mest Måns, Lili och Sussie och H.E.A.T.
Efter melodifestivalen tog jag ett avslappnande bad och nu sitter jag här!

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0