Halvstudiedag

Idag var det en skön skoldag. På morgonen hade vi livskunskap och sen hade vi idrott. Jag skulle inte vara med på idrotten, men vi hade hela hallen och de skulle köra innebandy. Vi tog ner väggen som delar hallen och på den sidan jag var på så var jag, Sara, Linnea, Frida och Anna där. Dum som jag var så spelade jag också. Fast jag sprang inte, men Frida råkade trampa på min fot en gång. I mitt lag var det jag och Linnea och resten i det andra laget. Det är jättesvårt att inte springa... Linnea och jag vann med 21-15. Mohahaha^^
Efter idrotten hade vi fysik. Den var också skön eftersom idag kollade vi bara på film. Vi fick sluta 11.10. Eftersom vi har halvstudiedag idag så fick vi gå hem då. Jippi!!

Kommentarer
Postat av: Jenna

lyckos er! vi har aldrig studiedag typ

2009-02-05 @ 16:35:22
URL: http://jennaw.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0