Ganska skön dag^^

Idag var det jättehalt när vi gick till skolan. Man höll på och halka nästan hela tiden, men på vissa ställen är det sandat. På morgonen hade vi spanskaprov. Det gick rätt så bra, men jag evt att jag har ett fel för att jag blandar ihop llueve=det regnar och lluvia=regn. Jag tror att det var så.
Sen var Ulla och Ibbe sjuk idag också så på mattelektionen var vi nere i lokalen (vi var tvungna). Där spelade vi lite kort och spelade fotbollsspel. Vi frågade Micke (jobbar i lokalen) om vi fick gå hem efter lunch, Stina (syslöjdslärare) hade nämligen sagt det på morgonen. Han sa "Nej det får ni inte, ni ska ha Mats (lärare i handbollsklassen)" Vi blev sjukt irriterade då. Sen skrattade han och sa "Nä, jag skojade bara, ni ska gå hem. Det stämmer det som Stina sa". då blev vi genast glada, men fortfarande irriterade på honom eftersom han lurade oss.
Sen hade vi so. Vi fick veta att vi ska ha prov nästa vecka... Till lunch var det makaroner och köttbullar. Mums!
Sen hämtade mamma oss, för att hon är ledig idag^^

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0