Cup i Salem

Idag var det en cup i Salem. Nu ska jag berätta hur det gick. Vi är FBI Tullinge och vi är ju 94:or.

FBI Tullinge - Salems if 95
                   0 - 3
Jag stod i mål.

FBI Tullinge - Salems if 95/96
                   0 - 4
Jossan stod i mål.

FBI Tullinge - Tungelsta 95
                   7 - 0
Jag stod i mål.

FBI Tullinge - Salems if 95 (semifinal)
                   0 - 4
Jag stod i mål.

FBI Tullinge - Tungelsta 95 (match om tredjepris)
                   6 - 4
Jossan stod i mål i första halvlek och jag i andra (jag höll nollan. Alltså det var Jossan som släppte in de där fyra målen, men de var svåra att ta)

Vi kom alltså 3:a av fyra lag. Jocke (han gjorde 6 mål i cupen) blev matchens lirare i sista matchen. Elin gjorde ett mål också. Det är första matchen som hon spelar med killarna.

Kommentarer
Postat av: Jenna

okej, vi vann hela cupen, alla matcher

2009-03-01 @ 11:34:38
URL: http://jennaw.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0