Vindsurfing

Nu har jag varit på landet.
Jag har badat och idag hade algerna försvunnit. Jag har fått massage av Karin (hon är utildad i det) varje dag för att jag har haft jätteont i ryggen. Men nu har det försvunnit lite, fast det satt djupt. Jag, Sara, pappa och Elin Eriksson har vindsurfat =D  Det var fett kul! Sara har vindsurfat mest och lyckades därför bäst, men jag lyckades också rätt bra. Elin är ju liten (9 år, fyller 10) så hon lyckades inte riktigt, men hon fick upp det några gånger men hon hann aldrig hålla i så att det åkte^^
Mamma, Sara och pappa åkte hem igår, men jag stannade kvar på landet. Jag sov hos mormor. Idag åkte jag, mormor, Karin och Elin in till Nynäshamn. Vi handlade lite och sen åt vi på en thairestaurang. Vi åt buffé. Elin åt inte buffé för hon ville ha friterad kyckling, men det fanns inte den här veckan i buffén. Hon tog en meny istället. Det var jättegott, men det fanns en sak som var stark. Jättestark :P   Jag åt två stora tallrikar. 
Sen kom mamma och Ida (orkar inte förklara vem det är för det är lite komplicerat). Ida och jag badade. Mamma badade också fast inte lika mycket. Mamma tog kort på Ida och mig när vi hoppade i från bryggan. Sen senare åkte vi hem.
Väl hemma så skjutsade jag Ida lite på moppen. För hon ville det. Sen skjutsade mamma hem henne och efter det så skjutsade hon mig till träningen. Jag hade nämligen innebandyträning med 93/02:orna idag. Det var kul. Det gick ganska bra fast jag fick väldigt ont i knäna...

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0