Uppfinningar-Brobel

Idag i skolan började vi försöka komma på uppfinningar till att tävla med i Brobel. Brobel är som Nobel fast i Broängen. Jag är med Emma och vi får väl se, men även Sandra hamnar nog i våran grupp (hon var borta idag därför vet jag inte). Någon som har bra förslag på uppfinningar som kan förenkla vardagen?
Kommentera gärna  om ni kommer på något. Vi har kommit på två saker, men vi behöver lite förslag att välja mellan.

Sen efter skolan har jag bara tagit det lugnt hemma. Spelat lite på datorn och sådär. Sen kom Ida. Vi skulle till stallet (Skrevsta). De skulle ha hoppning idag. Ida fick Nala. Nala verkade tycka om att hoppa och det gick bra (även för de andra).

När jag kom hem åt jag först lite och sen tog jag moppen till handbollsträningen. Vi skulle samlas en timme innan idag för vi skulle ha ett spelarmöte innan. Det gick ganska bra på träningen tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Jenna

sv: taack, visst är hon.. Fett kul att man får liksom göra mkt med henne gå ut på promenad och även hämta från hagen m.m.

2009-08-26 @ 15:44:51
Postat av: Emma

hej sötnos!

ledsen att jag inte har kunnat svarat tidigare. Har haft jätte mycket att göra, skolan har börjat och jag har redan fått en massa läxor att göra. Så jag hinner inte att blogga så mycket nu men det blir bättre längre fram i tiden. Allt bra med dig?



Puss

2009-08-26 @ 18:51:34
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0