Tjejmilen+pappas födelsedag

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft mycket att tänka på och jag är halvt sjuk. Då blir allt mycket jobbigare^^
Jag ska bara säga att idag blir pappa 45 år!! Grattis ♥♥♥♥
Igår började träningarna med flickor 01. Jag är tränare för dem. Snart kommer vi ha en träningsmatch mot Tumba :D  Det kommer bli jätteroligt!
Idag har jag och mamma sprungit tjejmilen. Båda vi är sjuka så först tänkte vi gå, men så blev det inte. Fast i år blev det mer stopp än förra året, jag vet inte varför... Det var antagligen bara för att många fler gick och många gick fler än två i bredd. Om ni aldrig har sprungit tjejmilen så gör det. Det är jätteroligt :P  Man kan gå också om man inte orkar. Här kommer två bilder: En på medaljen och en på nummerlappen.



Sen senare idag har jag haft en träning. Jag spelade ute, det var en innebandyträning. Det gick bra :)

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0