Superbra

Idag i skolan hade vi idrott för första gången den här terminen. Det gick ganska bra. Det ösregnade ju idag så vi slapp vara ute och ha orientering^^
Sen efter skolan åkte jag bara hem och bytte om och sen tog jag moppen till stallet. Baldur var väldigt seg idag och han kändes lite sur, men det är bara för att han får vinterpäls nu :P
Sen åkte jag hem och sen åkte jag moppe till träningen. Jag stod i mål idag (för att träna till stadslagträningen som är på lördag). Sen behövde dj (damjunior) hjälp med målvakter. Angelica (92:ornas målvakt) var inte där idag. Bea och Sara (dam och 93 målvakt) tränade efter med damerna. Jag och Jossan stod därför på deras träning. Det gick verkligen, och då menar jag VERKLIGEN superbra i mål för mig. Jag greppade jättemycket bollar och räddade inte för att skryta och Jossan har blivit mycket bättre =D
Sen åkte mamma med mig hem på moppen. Då stannade vi på McDonalds och åt.

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0