Ny bärbar dator! Jippi :D

Idag har jag inte gjort så mycket speciellt förutom att kolla på bärbara datorer. Sara var inte med för hon har åkt till Boda Borg idag med några kompisar och kommer hem imorgon. Vi handlade två bärbara datorer, en till Sara och en till mig.
Sen resten av dagen har vi städat här hemma och ssen har jag hållt på med datorn. Min gamla dator funkade inte ju, jag hade pappas bärbara dator och han ville inte ladda hem msn. Därför var jag inte inne på msn, men nu kommer jag vara det rätt mycket! För er som inte har min msn: [email protected]
När vi handlade datorn så såg vi Ingrid Nilsson, hon som spelar Pippi Långstrump, på Elgiganten.

Veckans blogg: Missmexicoiran

Kommentarer
Postat av: HANNA - The blog when it's me in focus, and other thing's

Tack, din med :D

2009-08-22 @ 23:20:35
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0