Moppetur

Idag efter skolan var det första träningen med killarna (p94). Det gick väl sådär tycker jag. Fast det är vad jag tycker. Det var många bollar jag kunde ha tagit, men idag var jag trött och inte riktigt på glöden^^ Haha  xD
Förresten så kom jag att tänka på en sak när jag åkte moppe man tänker OTROLIGT mycket när man åker moppe :) att Undra, ett av fåren på 4h, har dött  :'( Undra var väldigt gammal så hoon blev sjuk och var tvungen att avlivas... Sen är det bara Rara-Klara som är kvar från när jag började på 4h (alltså kvar av Undra och Rara-Klara). Rara-Klara är t.o.m äldre en Undra var.

Sen nu på kvällen så fick jag ett sms av Frida. Hon undrade om vi skulle ta en tur med mopparna. Hon var på väg hem från att ha hämtat sin cross moppe. Vi var borta ett tag och åkte lite överallt. Sen åkte vi till Vårsta och gissa vilka som kom gående mot ica (som ligger i Vårsta)?! Jo, det var tre killar från våran klass. Gissa vad Frida sa då? Att vi skulle åka ett stilvarv framför dem. Jag sa bara nej, men hon åkte så då åkte jag efter. Fett pinsamt! Fast jag vet inte om de såg att det var vi.

Veckans blogg: Missmexicoiran

Kommentarer
Postat av: Sheila

SV: Aa ha ha! ;D



Hoppas du får en fin dag!

2009-08-22 @ 10:14:33
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/
Postat av: Sara

Heej, förlåt för att jag inte har kommenterat på ett tag ^^ Ska börja läsa igen. xD :)

HAHAHA. XD Frida är så knäpp. :P

2009-08-22 @ 20:37:55
URL: http://mrsmoony.blogg.se/
Postat av: Frida

hahha, sara ja är inte alls knäpp och de vah ju lite kul att åka förbi dom för johan glodde som fan XD:D

2009-08-22 @ 23:05:41

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0