Konfaåterträff+stadslagsträning

Igår skrev jag inte för jag kom hem sent. Jag var tvungen att gå och lägga mig. Igår hade jag träning med killarna. Efter det åkte jag till Älvsjö missionskyrka. Där skulle konfirmationsåterträffen vara. Vi hade jätteroligt. Man delades in i grupper. Jag blev i grupp nummer 1 och vi skulle laga maten. Det gick bra fast jag började gråta för jag skar lök^^
Sen hade vi en tävling och lite annat roligt. Jag var tvungen att åka hem mitt i tävlingen!! Jag blev jättesur på pappa när han kom fast det var ju inte hans fel att han var tvungen att komma.
Jag åkte hem och sen gick jag och la mig. Tråkigt att jag inte kunde sova över.

På morgonen var jag tvungen att gå upp ganska tidigt (för att vara en lördag!) för jag skulle vara i Hammarby Sjöstadshall kvart över 9. Då skulle jag vara ombytt till målvakt. Det är stadslagsträningen som jag pratar om. Just nu är det bara uttagning. Man får ju hoppas att man kommer med. Det gick ganska bra för mig...

Kommentarer
Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]

fin blogg! :))

fotboll äger <3 (L) :D

2009-08-30 @ 12:40:17
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/
Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]

du är assss fin ! :))))

2009-08-30 @ 12:46:57
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/
Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]

sv; tack!!:)

2009-08-30 @ 19:18:25
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0