Höstfest



Nu när jag har varit på landet så var det en höstfest. Alltså när man äter kräftor, sjunger sånger m.m. Det var synd, men ändå skönt för i år var det ingen pilkastning. Det brukar alltid vara pilkastning och jag brukar nästan alltid vinna^^
Sen senare var det dags för dans. Alla blev sjukt fulla :P Det är lite jobbigt ibland. Jag och Elin (låtsaskusin) dansade jättemycket. Sen dansade jag och Elin med mormor och morfar också. Sen började jag dansa med en kille (vuxen) han försökte lära mig bugg. Sen kom hans son och skulle dansa bugg med mig (för hans pappa dansade ingen bra bugg). Han var typ 19 år. Han dansade fett bra bugg. Överhuvudtaget dansade han bra! Det gcik jättefort, men jag hängde med. Han sa att jag dansade bra. Han var också eller hade varit innebandymålvakt och forward precis som jag är. Han spelade i Farsta. Han sa att bugg och innebandymålvakt är ganska lika. Jag orkar inte förklara hur^^ Efter att ha dansat med honom några gånger så började det bli sent och jag tog moppen upp till huset.

Idag har jag tränat. Jag och Sara åkte moppen dit. Jag skjutsade henne. Sen stod jag i mål ca en halvtimme med deras lag och sen var jag med mitt lag. Det gick rätt bra på träningen fast jag var rätt trött. Jag spelade ute med mitt lag. Det var längesen man höll i klubba och boll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej :)

Vad har du för dig nu då? :)

2009-08-17 @ 01:03:22
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0