Hogslaby


Den här bilden finns på fotosystrar.blogg.se. Klicka på bilden så kommer ni dt!

Idag i skolan har vi varit på Hogslaby. Det var en sak om häxor och sånt. Orkar inte förklara.
Sen hade vi en "vanlig" lektion.
Efter skolan var jag hemma lite. Sen åkte jag iväg till handbollsträningen. Jag tog inte moppen för att vi skulle iväg efter. Så Sara, mamma och pappa följde med. Efter träningen åkte vi till mediamarket och kollade på bärbara datorer (Sara och jag ska få varsin). De var inte så billiga där så vi åkte vidare till elgiganten. Sen åkte vi runt lite och kollade. Vi ska kolla på flera olika innan vi bestämmer oss. Vi åt på heron city innan.

Veckans blogg: Missmexicoiran

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0