Har kommit hem från Öland

Nu har jag kommit hem från Öland. Vi var på en camping. På campingen fanns det en pool och en fin strand och en brygga. När vi kom dit så tog vi det lugnt.
Andra dagen var vi på Borgholm slott. Först började vi gå en guidad tur, men vi tyckte den var tråkig så vi fortsatte på egen hand. Borgholm slott var coolt. Vi har shoppat mycket på Öland. Det var mycket rea överallt. Sen har vi badat också.
På den tredje dagen åkte vi till Ölands djur och nöjespark. Det var kul. Vi började med att kolla på alla djuren och sen så åkte vi lite saker som fanns där. Sen gick vi runt lite med Dicken också. Sen var vi i vattenland och hade kul =D
 Idag åkte vi hem. Vi gjorde många stopp på vägen så det tog ett tag att komma hem.

Sen har vi spelat beachvolleyboll också. Sen har vi spelat minigolf en gång också. Det gick väl sådär^^
Jag hinner inte ladda upp bilder nu för nu ska vi åka till landet. Så det blir en paus i bloggandet i ytterliggare några dagar :P

Kommentarer
Postat av: Jenna

en gick medans 2 åkte.. :) Elin kör upp idag :)

2009-08-07 @ 14:54:15
URL: http://jennaw.blogg.se/
Postat av: Claudia

Asså på ponnyridnignen om du har prövat

2009-08-07 @ 16:35:22
URL: http://www.nogg.se/claudifoto

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0