Första dagen efter sommarlovet

Idag var det ändå inte så farligt. Det gick rätt bra. Vi fick veta att våran klass inte ska heta 9 gul utan vi ska heta 9 c. Tråkigt. Men det är säkert bara för att förut gick de ut med att vi hade en internationell profil, fast vi har inte hållt på med det. Så det är därför det har blivit 9 c för 9 gul var profilen.
Sen har vi fått nya lärare och några har slutat.
Imorgon ska vi åka till Hogslaby och kolla på en utställning typ.
Vi har fått en ny i våran klass också som heter Sandra tror jag.

Veckans blogg: Missmexicoiran

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv:Oj vad mycket! Nej, jag kanske får runt 15? Men det har väl hänt nångång att jag fått nått runt 30 tror jag (:

2009-08-19 @ 14:42:17
URL: http://ffinaste.devote.se

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0