:(

Idag fick jag reda på att jag inte kom med i stadslaget, men jag har ändå fortfarande en chans.

I skolan skulle vi orientera på idrotten. Jag var med Frida och Sandra. Vi blev sura på en sak så Frida började ha ner ett träd och sen hjälpte jag henne lite^^ Det var redan lite trasigt längst nere på stammen, men vi hade ner det helt.

På kvällen (eller typ eftermiddagen) kom Karin, Thomas, Elin låtsaskusin, mormor och morfar. Vi skulle nämligen fira pappa för han fyllde ju år igår. Han fick ett grill set med allt möjligt. T.o.m salt och peppar.

Sen åkte de hem och efter det skulle jag iväg till killträningen. Det gick ganska bra idag även fast jag är sjuk :P Jag vet... man ska egentligen inte träna då, men det är svårt att låta bli.

 


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0