Dagen innan helvetet^^ (skolan)



Idag har jag varit hos en kompis som heter Nicole. Det var henne som jag skulle vara med igår. Vi hade sjukt kul! Vi hade mycket flumm. När vi skulle hoppa studsmatta så sken solen, men nästan direkt som vi börjat hoppa så började det spöregna! Sen när vi gick in så blev det sol, när vi gick ut igen började det spöregna o.s.v.
Sen åkte jag moppen hem, bensinen tog nästan slut, men jag hann inte tanka för jag skulle iväg direkt när jag kom hem.

Precis när jag hade gått innanför dörren så kom Ida, hennes mamma och hennes lillbrorsa. Jag skulle följa med Ida på ridningen. Idag hade de markarbete. Ida fick välja sist och fick då Hot spot. Det gick rätt bra för henne, men hon fick inte riktigt upp Hot spot i galopp ibland. Innan de skulle börja rida (precis när de hoppat upp) så blev en tjejs mamma omkullputtad av Sunny. Hon som red Sunny hade hoppat upp och då fick Sunny för sig något eller så bråkade Sunny med någon, jag vet inte riktigt och sprang framåt lite. Men i farten så puttade Sunny typ hennes mamma. Hon föll omkull och fick ont i ryggen. Först trodde vi att Sunny hade sparkat henne, men som tur var så var det inte det.
Efteråt när vi var på väg hem och skulle åka ut på Hågelbyleden så var det en bil före oss som åkte rakt ut. Idas mamma sa då snart smäller det och så kollade vi ut så såg vi det. Den bilen framför oss kollade ju inte och när den åkte ut så kom det en bil från andra hållet. Som tur var så hann den bilen bromsa, men inte helt så bilarna krockade! Bilarna gick sönder lite, men det blev inget allvarligt. Vi åkte vidare^^

Eftersom jag inte hann tanka moppen så var jag tvungen att få skjuts av mamma och pappa till handbollen. Mamma och pappa går ut med Dicken där. Det gick rätt bra på handbollsträningen för att vara första gången efter sommaren. Jag står ju i mål och räddade ändå rätt mycket. Vi har ju börjat med klister nu och det känns lite konstigt, men förut tränade många i mitt lag med 93:orna som hade klister så många i mitt lag är lite vana.
Så har min dag varit :P

Veckans blogg: Missmexicoiran

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej :)

Fin bild :)

2009-08-19 @ 01:21:40
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sheila

SV: Jag går på NATUR- clase sepanola. (Inget undervisas i spanska utan det är bara extra/lektioner spanska, på 500p!) ;D



Jaha 9:an det är en viktig årskurs! Veterinär, vad kul :D. Jag hade faktiskt en vän som ville bli det men hon ändrade sig till gymnasiet... ;)



Ha det gott!

2009-08-19 @ 07:44:13
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/
Postat av: Annnnoooonyyymmm

Fin bild osv men seriöst miiiindre text tack! Tar ju bort halva bilden! / En duktig fotograf

2009-09-10 @ 22:18:38

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0